Ver Mensaje Individual
Sigo con mi post
Antiguo
  (#194 (permalink))
Català_Montmeló
Català_Montmeló tiene una reputación neutra, valórale!

Status: Desconectado
Sigo con mi post - 15-05-2006, 22:49:04

Ya que el post que he obert ha estat tancat pels moderadors, faig aqui les repliques a les respostes, primer recordar que el monopoli es un tipus de mercat que esta prohibit a tot el territori nacional Espanyol així que es impossible que Telecinco tingui el monopoli d'entrevistes, segon no identifico a Catalunya amb TV-3 ya que per sort o desgracia tenim molts més canals autonomics, només remarco l'acte de menyspreu que va tenir a la societat catalana, segurament per temes políticis que es una cosa que no crec que vingui a terme, tercer TV-3 tenia a Fernando Alonso com un superheroi, seguiments a totes hores, programes exclusius dedicats a ell, retransmissió de totes les carreres i entrenaments.... i no sols TV-3, sinó que els catalans sempre estavem donan-li recols....pero crec, al menys a una bona part de sector, que ha perdut a la majoria d'afició catalana.

I he llegit alguns comentaris per aqui y yo per sort tinc moltes coses a fer...no el criticó per aburriment. I un profesional de cualsevol esport s'ha de saber comportar tan a la pista com fora, es a dir ser un profesional conduin que ho és, y com a persona que aqui falla y molt.

Salutacions

P.D.: Ningú esta obligant a ningú a parlar català, per mes INRI yo parlo en el meu idioma OFICIAL y en l'idioma del territori espanyol.
------------------------------------------------------------------

Ya que el post que he abierto anteriormente ha sido cerrado por los moderadores, hago aqui las replicas a las respuestas, primero recordar que el monopolio es un tipo de mercado que esta prohibido en todo el territorio nacional Español, así que es imposible que telecinco tenga el monopolio de entrevistas, segundo no identifico a Catalunya con TV-3 ja que por suerte o desgracia tenemos mas televisiones autonomicas, solo remarco el acto de despreció que tubo hacia la sociedad catalana, seguramente por temas politicos que no creo que sean oportunos, tercero TV - 3 tenia a Alonso como un superheroe, retransmitian seguimientos a todas horas, progamas exclusivos, retransmisiones de todas las carreras y entrenamientos... y no solo TV - 3, los catalanes en majoria le apoyabamos y le seguiamos con admiración pero creo que esta parte de afición catalana en la majoria la ha perdido.

Y he leido algunos comentarios en este post y yo por suerte tengo muchas cosas que hacer... no lo critico por aburrimiento. Y un profesional tiene que serlo dentro y fuera de la pista.

Saludos

P.D.: Nadie obliga a nadie a saber hablar catalán, para mas INRI yo hablo primero mi idioma OFICIAL y luego en el idioma del ambito nacional Español.